کد خبر: ۹۱۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید: ۳۶۵
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: هر نیمکت برای حداکثر دو دانش آموز در نظر گرفته شده و اگر تعداد دانش آموزان از این ظرفیت بیشتر باشد، تمهیدات لازم جهت حضور دانش آموزان در ایام زوج و فرد فراهم شده است.

دانش آموزان کلاس های پر تعداد زوج و فرد می شوندبه گزارش خبرداغ ، محمد فائزی، دغدغه اولیای دانش آموزان از بازگشایی مدارس را دغدغه مجموعه آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: خودمان را اولیای دانش آموزان می دانیم و لذا تدارکات لازم برای رفع نگرانی های بهداشتی و بخش سلامت در راستای بازگشایی مدارس در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کلیه دانش آموزان با ماسک در کلاس های درس حاضر می شوند و مدیران مدارس در صورت لزوم باید ماسک در اختیار دانش آموزان قرار دهند، گفت: بهداشت مدرسه و تهویه کلاس ها و نظافت سرویس های بهداشتی نیز در دستور کار است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، دانش آموزان را نیازمند تجربه حضور در فضای زنده، طبیعی و موثر مدرسه دانست و تصریح کرد: بسیج قابل توجهی از بازرسان برای نظارت بر مدارس صورت گرفته و ادارات تابعه آموزش و پرورش استان در حال همکاری جدی با علوم پزشکی هستند.

فائزی، از دریافت آمار کلاس های پر تعداد در سطح مدارس استان خبر داد و خاطرنشان کرد: هر نیمکت برای حداکثر دو دانش آموز در نظر گرفته شده و اگر تعداد دانش آموزان از این ظرفیت بیشتر باشد، تمهیدات لازم جهت حضور دانش آموزان در ایام زوج و فرد فراهم شده است.

وی از اولیا خواست با سامانه «shekayat.medu.ir» در ارتباط باشند و بیان کرد: به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش مشکلات مدارس هستیم و به محض دریافت گزارش، طی روز بعد اقدام خواهیم کرد.

ایسنا

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: